lördag 7 februari 2009

Idag sitter jag ute i vittsjö hos mina föräldrar med denna lilla tjejen på bilden ( min syster dotter Ella) vi leker älvstaden, medans Hillevi ligger på golvet och är en älvbebis som vi ska rädda mot det stygga ogräset. Spännande med barn och deras tankar. Tack för er mina fina, det är dem som ger mig inspiration. Och weehoo att jag har barn, så jag kan ha precis hur mycket leksaker JAG vill!

Jag har inte varit så duktig på att skriva på engelska här... Blir väl mest att jag små kommenterar på eng eller nått. Sen funkar jag inte så värst bra som skrivare utan jag gör ju bilder, det är lite grejen med konst enligt min mening. Men vilket fall som helst, så ska jag komma igång nu med mer "vardagsbilder" som tex "stringhyllan" och "the doll house". Så ska jag förstora upp dem stort på dukar. Det skall bli spännande!

En sak till så jobbas det på en hemsida nu! Mer info om den kommer sen.

Inga kommentarer: